; مدیرعامل در جمع كاركنان پست گیلان: شبكه توزیع مزیت رقابتی شركت ملی پست است
  • En
عنوان : مدیرعامل در جمع كاركنان پست گیلان: شبكه توزیع مزیت رقابتی شركت ملی پست است
کد خبر : ۱۳۵۸۸۱
تاريخ :
 ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ 
ساعت : ۱۲:۱۷:۳۷

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

مدیرعامل در جمع کارکنان پست گیلان:

شبکه توزیع مزیت رقابتی شرکت ملی پست است

 

در آستانه سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مدیرعامل از اداره کل پست استان گیلان بازدید کرد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، روز بیست و یکم بهمن ماه، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل با حضور در اداره کل پست استان، در جمع کارمندان ضمن گرامی داشت ایام پیروزی انقلاب گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 در حقیقت سرآغاز تحولی بزرگ در کشور بود که مسیر پیشرفت و امنیت کشورمان را هموار نموده و راه ظلم ستیزی و مبارزه با استبداد را به رخ جهانیان کشید.

مهندس نعمتی سپس بخش تویع را فصل الخطاب همه امور پست دانست که یکی از محورهای مهم اساسنامه شرکت ملی پست نیز می باشد.

وی هدف از این بازدید را رسیدگی به مشکلات موجود در این اداره کل برشمرد و گفت: مهم ترین هدف این دیدار، خدمت رسانی مناسب تر به مردم و رفع چالش های پیش روست.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سپس اعتقاد به هدف اصلی شغل نامه رسانی که همان ارائه خدمت به مردم است را موجب رضایت قلبی همکاران این بخش دانست و گفت: برخی گمان ‌می کنند که شغل نامه رسانی از شأن مناسبی در جامعه برخوردار نیست در حالی که باید به این شغل افتخار کرد زیرا حق الناس در این شغل کاملا رعایت می شود.

وی سپس از افزایش فعالیت های توزیع پست در آینده خبر داد و تصریح کرد: داشتن یک شبکه پستی موفق نیاز به بخش توزیع قوی و باکیفیت داشته و از این طریق می توان به جذب بازارهای جدید نیز امیدوار بود.

رئیس هیئت مدیره با اشاره به امانتداری همکاران پستچی گفت: برند شبکه پست کشور همکاران نامه رسان بوده و اینان جزو مورد اعتمادترین قشر نیروهای خدمت رسان جامعه به شمار می روند و از همین رو باید این فرهنگ را همچنان حفظ و تقویت نمود.

وی پاشنه آشیل شبکه پست کشور را مقوله کیفیت دانست و تصریح نمود: هر کارمندی در هر جایگاهی باید خود را مسئول کیفیت دانسته و وظایفش را به بهترین نحو انجام دهد.

مدیر عامل با تاکید بر این که توزیع در زمان مورد دلخواه مشتری یکی از مهم ترین اهداف شبکه است گفت: در این راستا برنامه ویژه ای در دست تهیه است که به مرحله اجراء درخواهد آمد.

نعمتی همچنین معیشت کارکنان را از مباحث مطرح در این شرکت اعلام‌ کرد و بیان داشت: افزایش پرداخت ها در شرکت ملی پست منوط به تلاش همه همکاران و کسب درآمد بیشتر است.

وی با بیان این که اداره کل پست گیلان نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان ضرر مالی دارد گفت: همه ادارات کل پست کشور به جز تهران و البرز زیان ده هستند اما در این میان سهم گیلان از همه بیشتر است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: سیاست شرکت ملی پست انقباضی نبوده و به هیچ وجه دنبال کاهش هزینه از طریق سخت گیری با پرسنل نیست.

نعمتی بر لزوم استفاده از ظرفیت ها به بهترین شکل ممکن تاکید و بیان داشت: ۵۰ درصد از نیروها باید در قسمت توزیع مستقر شوند اما هم اکنون کمتر از یک سوم در این بخش مستقر هستند و از همه مدیران انتظار می رود نظارت بیشتری بر این نکته داشته باشند.

مدیر عامل شرکت ملی پست گفت: سختی شغل نامه رسانی در کمیسیون های اجتماعی و صنایع مجلس رای نیاورده، اما تلاش ها برای این مهم همچنان ادامه دارد.

نعمتی افزود: تلاش می شود تا استاندارد سازی کار و ابزار آلات مربوط به شغل نامه رسانی انجام و سال های خدمت رسانی نامه رسانان نیز کاهش یابد. ضمن آن خرید لباس، موتورسیکلت مناسب و سایر تجهیزات برای این همکاران به اقتضای هر استان در دست اقدام است.

وی همچنین در خصوص تجهیزات نامه رسانی گفت: استفاده از خورجین در حال حاضر منسوخ شده و بر همین اساس به دنبال طرحی هستیم تا با طراحی باکس ویژه روی موتور، تجهیزات استاندارد را به این بخش وارد کنیم.

مهندس نعمتی با اشاره به برخی قراردادهای کنونی شرکت پست گفت: برخی قراردادهای غیرمرتبط یا باید حذف شده و یا مورد بازنگری قرار گیرند.

وی در مورد معضلات مربوط به خرید و فروش اینترنتی نیز تاکید کرد: برای حل این معضل باید با شرکت هایی که در این زمینه معتبر هستند قرارداد بسته شود.

رئیس هیئت مدیره پس از آن در خصوص اقدامات رفاهی نیز گفت: تمام تلاش این است که خدمات رفاهی، پرداختی و ورزشی کارمندان شرکت ملی پست ارتقاء یافته و شرایط مناسبتری فراهم شود که البته این امر منوط به افزایش درآمدها و استفاده از همه ظرفیت های موجود است.

مدیرعامل نگاه مقام عالی وزارت به پست را بسیار مثبت برشمرد و گفت: با توجه به روند مثبت امور در شبکه پستی، مهندس آذری جهرمی برای ارتقاء سطح رفاهی همکاران نظر مساعد دارد.

در ادامه این دیدار، باقری منش مدیر کل پست گیلان نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: پست گیلان در چند ماه گذشته توانست رتبه نخست کیفیت کشوری را کسب کند.

وی از توزیع ۹۵ درصدی نامه ها در گیلان خبر داد و افزود: تلاش شده تعداد برگشتی ها به حداقل رسیده و با رفع نواقص، کیفیت را به صد در صد ارتقاء دهیم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از این جلسه از بخش های مختلف اداره کل پست گیلان بازدید کرد.


نمایش تعداد بازدیدها : 8

بازگشت           چاپ چاپ         
 

حقوق این پورتال متعلق به اداره کل پست استان سمنان میباشد.

DOURAN Portal V4.0.4.0

V4.0.4.0